thank you Oma for the cute winter caps!

Standard

blog

2 responses »

  1. Hallo Sky. πŸ™‚

    Wat is Oma blij en weet je waarom …..omdat jij de mutsen mooi vindt.!!!!!!
    En Sky als je wat groter bent , zal ik je leren haken en breien .

    Kusjes Oma en een pootje van Toby. πŸ™‚

    • Hallo Oma,

      De mutsen zijn idd erg mooi, vooral de uil is leuk!
      Lekker warm dus ik draag ze nu elke dag buiten en volgende week wordt het nog kouder!

      Ik ben benieuwd of ik later ook zo goed als u kan haken en breien. Maar als u mij dat leert dan denk ik dat ik het wel goed zal moeten gaan.

      Groetjes Sky

Leave a Reply

