first photo made in our new house!

Standard

blog

Ya ya, kami sudah pindah, dan semua baik-baik saja, hehe, cuma belum ada waktu untuk menulis cerita pindahan di blog nih. Foto dulu saja ya, foto pertama putri kecil kami yang gagah naik motor-motorannya, hehe, ‘ngebut’ di halaman baru kami… 😀

***

We hebben het overleefd hoor, de verhuizing, hihi…alleen nog geen tijd om de verhalen op deze blog te zetten. Dan maar de eerste foto: onze stoere meid op haar loopmotor, lekker racen in de tuin, hihi… 😀

2 responses »

  1. Wat heb jij een mooie scooter zeg !!!!!!
    Lekker achter in de tuin bij de hortensia’s spelen.
    En heb je lekker geslapen in je bedje in je nieuwe kamertje ?

    Heel veel kusjes van Oma en een pootje van Toby. 🙂

    • Ja oma, ik ben nu al helemaal gewend met mijn nieuwe kamertje. Erg leuk dat ik nu mijn eigen klerenkast en een hoekje om lekker te gaan lezen in mijn kamer heb! 🙂

Leave a Reply

