16 months old today! ♥

Standard

16 mo -kk

Putri kecil kami yang sudah besar hari ini genap berusia 16 bulan! Di foto terlihat bahwa dia sedang mencoba memberi makan ‘anjing’ ini dengan biji pohon pinus, hehe. Dia suka sekali mencoba meloncat-loncat atau berlari-lari di trampolin (atau di kasur kami), makin bisa berkonsentrasi untuk menggambar atau mewarnai, suka memain-mainkan telefon (tapi kaget sendiri kalau telefonnya bunyi, haha), tapi yang jadi favoritnya sekarang ini jelas: makan es krim! Hehe… 😀

***

Onze kleine, grote meid is vandaag 16 maanden oud geworden! Op de foto probeerde ze wat dennenappels aan deze ‘hond’ te voeren. Ze vindt erg leuk om op de trampoline (of op onze matras) te “springen”, vindt kleuren en tekenen steeds leuker (haar concentratie boeg wordt ook steeds langer), vindt ook leuk om met de telefoon te spelen (maar schrikt zich een hoedje als de telefoon echt afgaat, haha) en haar favoriet van alles is op dit moment waarschijnlijk lekker een ijsje eten!!! 😀

Advertisements

2 responses »

  1. Hai non Kiran, es creamnya enak ya, kamu lucu banget, gak pake baju makan es sampai gebres dimulut, oma minta dong !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s