push the chair, learn to walk

Standard

hello baby -k

Bangun pagi-pagi, isi popok dulu penuh-penuh, sekarang sudah segar deh! Hmm, pengen latihan jalan nih, enaknya gimana ya…oh kursi makanku diturunkan, mungkin bisa aku pakai buat mendorong-dorong, soalnya aku pernah lihat juga di TV kalau orang dewasa memakainya buat latihan skating di atas es yang licin. Nah, lantai di rumah kan juga licin nih, aku coba ahhh… Ehhh lagi asyik-asyiknya ternyata difilm lagi sama papa!

***

Zo, vanochtend ben ik lekker wakker en heb ik net een lekkere volle luier gefabriceerd. Nu kan ik stiekum even een stukje alleen wandelen, mmmh hoe ga ik dat doen…wacht, ik zie mijn stoel staan. Volgens mij kan ik die goed gebruiken want ik heb op tv gezien dat grote mensen hem ook gebruiken op het gladde ijs, dus zal het op laminaat ook wel werken…
Och jee word ik weer gefilmd!

3 responses »

  1. Goed zo meiske !!!!!!!!!!!!!
    Over een poosje kan jij zonder jouw stoeltje lopen.

    Dikke kus van Oma en een pootje van Toby.

  2. Inderdaad oma Willy,
    Binnenkort rent ze zonder stoel door de kamer
    en in het voorjaar ook buiten!
    Zullen papa en mama nog flink in de weer moeten
    om Sky bij (zich) te houden!
    Wel een heel leuk gezicht zo……
    Groeten Iman en Jannie

Leave a Reply

